Aktualności. Co nowego w programach lojalnościowych, loteriach i na rynku promocji?

Metody wypłaty nagród pieniężnych

Planując organizację programu lojalnościowego, loterii czy konkursu, przede wszystkim należy wybrać atrakcyjne nagrody. Najrozsądniej dostosować je go docelowej grupy odbiorców, by rzeczywiście akcja cieszyła się zainteresowaniem i przyniosła wymierne zyski….

Wpływ programów motywacyjnych na kadrę zarządzającą

Dowiedz się, jak wygląda perspektywa kadry zarządzającej w spojrzeniu na programy lojalnościowe i motywacyjne. Poznaj sposoby na wdrożenie ich w swojej firmie! Lojalni klienci są niezwykle cennym zasobem dla każdego…

Dlaczego loterie promocyjne przyczyniają się do wzrostu sprzedaży?

Zorganizowanie promocji sprzedaży (szczególnie loterii promocyjnej) przyczynia się do wzrostu sprzedaży promowanego produktu. Ze zjawiskiem tym związane jest oddziaływanie determinant popytu, takich jak: zmiana najczęściej kupowanej marki na promowaną (w…

Aktywizacja sprzedaży dzięki programom lojalnościowym

Organizowanie programów lojalnościowych jest jedną z najskuteczniejszych technik marketingowych przyczyniających się do wzrostu sprzedaży. Zapoznaj się z poniższym tekstem, by dowiedzieć się, jakie są kierunki ich oddziaływania. Aktywizacja sprzedaży dzięki…

Transkrypcje odcinków kanału youtube „O programach lojalnościowych nocą”

Zapraszamy do śledzenia kanału youtube „O programach lojalnościowych nocą”.