
Budujemy wsparcie dla realizacji Twojego celu biznesowego
Na podstawie pisemnego briefu lub bezpośredniej komunikacji wypracowujemy rozwiązania, które umożliwią realizację stawianych przed nami celów.
Identyfikacja potrzeb, wsparcie na wszystkich etapach wdrożenia oraz dzielenie się doświadczeniami daje pewność, iż współpracując z i360 dokonali Państwo dobrego wyboru. Gwarantuję!
dr Tomasz Makaruk – Prezes Zarządu
Proces wdrożenia programu lojalnościowego

Identyfikacja potrzeb


Określenie celów


Warsztaty strategiczne


Przygotowanie dokumentacji projektowej


Faza produkcyjna
Identyfikacja potrzeb
Warsztaty strategiczne
Określenie celów
Przygotowanie dokumentacji projektowej
Faza produkcyjna
Podczas całego etapu wdrożenia sprawowany jest nadzór właścicielski
W poszczególne etapy zaangażowani są osobiście szefowie kluczowych działów i360
Przykładowe wdrożenia
Szczegółowe case studies wdrożonych projektów programów lojalnościowych prezentujemy podczas spotkania bezpośredniego bądź realizowanego za pomocą komunikatorów internetowych, np. Teams.
Zapraszamy do zapoznania się z filmem prezentującym projekty i360 i do lektury firmowego bloga, na którym dzielimy się najciekawszymi aspektami wdrożeń dostępnego pod adresem www.marketingbusinessblog.pl

“… Nasze doświadczenia we współpracy z i360 sp. z o.o. pozwalają nam, z pełnym przekonaniem, polecić usługi świadczone przez Agencję i360 sp. z o.o.. wszystkim, którzy realizują programy lojalnościowe i motywacyjne i cenią sobie jakość, rzetelność, terminowość, kompleksowość, profesjonalizm oraz efektywność działań. ..”
Bakoma Sp. z o.o.