Co nowego w programach lojalnościowych, loteriach i na rynku promocji?

Wdrożenie programu lojalnościowego – o czym należy pamiętać?
Prawidłowe wdrożenie dobrze zorganizowanego programu lojalnościowego dla nabywców ostatecznych daje wiele wymiernych korzyści, takich jak np. zwiększenie udziałów rynkowych. Dzieje się to poprzez podniesienie wartości

Program motywacyjny dla sprzedawców – co warto wiedzieć?
Programy motywacyjne dla sprzedawców są popularnym narzędziem stosowanym w celu oddziaływania na siły sprzedaży przez dłuższy okres. Do ich głównych celów można zaliczyć: zwiększenie sprzedaży,

Programy lojalnościowe i motywacyjne oraz wsparcie sprzedaży
Czy wiesz, czym są programy lojalnościowe i motywacyjne? Masz świadomość tego, co je różni? Wyjaśniamy, jaki jest wpływ programów lojalnościowych i motywacyjnych na sprzedaż, a

Program lojalnościowy – jak go stworzyć?
Do dwóch najważniejszych etapów w procesie tworzenia programu lojalnościowego/motywacyjnego można zaliczyć wskazanie przyczyn oraz ustalenie celów tego przedsięwzięcia. Z nimi bezpośrednio wiążą się takie działania,

Płatnik podatku zryczałtowanego
Płatnikiem podatku zryczałtowanego od nagród jest organizator, a nie zleceniodawca. Jak wynika z najnowszego orzeczenia Naczelnego Sądu Administracyjnego, płatnikiem zryczałtowanego podatku dochodowego od wydawanych nagród

Organizacja loterii promocyjnej – co warto wiedzieć?
Loterie promocyjne są grami, w których można uczestniczyć po nabyciu produktu, usługi lub innego dowodu udziału. W ten sposób nieodpłatnie bierze się udział w loterii
Transkrypcje odcinków kanału youtube „O programach lojalnościowych nocą”
Zapraszamy do śledzenia kanału youtube „O programach lojalnościowych nocą”.