Zapraszamy do śledzenia kanału YouTube
Aktualności
Jakich błędów unikać wdrażając program lojalnościowy?
Programy lojalnościowe są dziś bardzo popularne. Praktycznie wszystkie firmy, niezależnie od branży, w której działają, decydują się na wprowadzenie tego działania marketingowego. Jednak nie zawsze jest to inicjatywa wcielana w odpowiedni sposób. Wręcz przeciwnie…
Co zrobić, aby przegotować się do wdrożenia programu lojalnościowego?
Utrzymanie odpowiedniego poziomu zaangażowania klienta wymaga od przedsiębiorcy, aby stale pracował nad nowymi rozwiązaniami marketingowymi. Jeśli więc chce się utrzymywać stałych klientów oraz zdobywać nowych trzeba wykorzystywać przeróżne rodzaje akcji…
Jak działają programy lojalnościowe?
Prowadząc biznes, musisz zwrócić uwagę na kilka newralgicznych aspektów, które przełożą się na jego sukces. Jeśli zapewniasz produkt lub usługę, to liczyć się będzie przede wszystkim jej wysoka jakość,…
Jak mierzyć skuteczność programu lojalnościowego?
Programy lojalnościowe z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. Dzięki nim firmy zyskują lojalnych klientów, którzy w wielu przypadkach wpływają na rozwój danego przedsiębiorstwa, a sami członkowie otrzymują wiele korzyści,…
Czym są programy lojalnościowe?
Celem każdej firmy jest pozyskanie klienta. Aby wszystko mogło funkcjonować w prawidłowy sposób – konieczne jest zdobywanie zaufania kupujących, co nie jest wcale łatwym zadaniem. Jednak jeszcze większym wyzwaniem,…
Dlaczego warto organizować programy lojalnościowe dla swoich klientów?
Na programy lojalnościowe decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Nie ma w tym nic dziwnego, skoro obecnie trzeba walczyć o to, aby utrzymać przy sobie każdego klienta. W końcu konkurencja także cały czas…
Aktualności – Transkrypcje odcinków kanału Youtube
„O programach lojalnościowych nocą”
Transkrypcja – Program lojalnościowy „Karta Douglas”
Dobry wieczór, dzisiaj moim gościem będzie Barbara Fitał, CRM senior marketing manager eprezentująca Douglas Polska i odpowiedzialna za program lojalnościowy karta Douglas. Będziemy rozmawiać o trendach jakie obowiązują w programach…
Transkrypcja – Programy lojalnościowe z perspektywy biegłego rewidenta
Dobry wieczór. Dzisiaj moim gościem jest Michał Kariozen. Partner w Mac Auditor oraz wieloletni wykładowca i pracownik Katedry Rachunkowości Menedżerskiej w SGH. Zapraszam. Katarzyna Nawrocka „O programach lojalnościowych nocą”. Dobry wieczór.…
Transkrypcja – Program lojalnościowy w skali globalnej
Kariera zawodowa mojego dzisiejszego gościa, jest marzeniem wielu menadżerów. Odpowiada on za zarządzanie lojalnością w skali całego świata, w korporacji, którą dobrze znacie. Zapraszam Was na odcinek z udziałem Jakuba Krząkały, który reprezentuje markę…
Transkrypcja – Technologia BLOCKCHAIN a program lojalnościowy
BLOCKCHAIN to pojęcie, które kojarzy się inwestorom zwykle z rynkiem kryptowalut. Ale już niedługo może być wykorzystywane również w programach lojalnościowych. I dzisiaj o tym rozwiązaniu porozmawiam z Ekspertem od Technologii BLOCKCHAIN Jackiem Malinowskim.…
Transkrypcja – Driver Club – program lojalnościowy AMIC Energy
Stacje paliw to segment rynku bardzo nasycony programami lojalnościowymi. Prawie każdy z jego uczestników posiada swój własny program lojalnościowy lub uczestniczy w programach multipartnerskich. Dzisiaj moim gościem jest osoba…
Transkrypcja – BLIK w programach lojalnościowych
Dobry wieczór. Dzisiaj po raz pierwszy będziemy nagrywać dla Państwa odcinek, w którym gośćmi będą dwie osoby. Rozmawiać będziemy o rozwiązaniu jakim jest Blik i o zastosowaniu tego właśnie rozwiązania w programach lojalnościowych…
O programach lojalnościowych nocą
Zapraszamy do śledzenia kanału YouTube