Obsługa loterii promocyjnych

Obsługa loterii promocyjnych

Loterie promocyjne i obsługa loterii promocyjnych są niezwykle skutecznymi akcjami marketingowymi, dlatego cieszą się dużym powodzeniem. Proces organizacji takiego przedsięwzięcia jest jednak bardzo skomplikowany, dlatego przedsiębiorcy coraz częściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji. Jesteśmy właśnie jedną z firm specjalizujących się w przygotowaniu oraz prowadzeniu takich akcji – i360 kompleksowo zajmuje się organizacją loterii, a także programów lojalnościowych oraz konkursów. Gwarantujemy sprawną, profesjonalną obsługę loterii promocyjnych, ponieważ zapewniamy wsparcie specjalistów z różnych dziedzin.

Obsługa loterii promocyjnych. Organizacja loterii promocyjnej

i360 zwraca uwagę nie tylko na atrakcyjność akcji, ale też dba o to, by przebiegała w pełni zgodnie z przepisami. Zwracamy uwagę na ochronę danych osobowych konsumentów, a także wiele innych istotnych kwestii. Organizacja oraz prowadzenie loterii promocyjnej wiążą się z rozmaitymi działaniami o różnym stopniu odpowiedzialności. Niedoświadczonym podmiotom trudno jest wszystko właściwie dopilnować.

i360 posiada wieloletnie doświadczenie w doradzaniu, tworzeniu kosztorysów oraz kierowaniu kolejnymi etapami prac. Jeśli przedsięwzięcie tego typu ma osiągnąć sukces oraz przynieść zadowalające efekty, musi spełnić oczekiwania zarówno organizatora, jak i uczestników. By to osiągnąć, trzeba posiadać odpowiednią wiedzę oraz kompetencje. Potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami, by dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów!

Potrzebujesz więcej informacji o:

• kosztach związanych z organizacją akcji
• mechanizmach oraz regulaminach promocji
• niezbędnej dokumentacji, potrzebnej do zorganizowania loterii
• narzędziach IT wykorzystywanych przy konkretnych akcjach (m.in. do losowania, liczenia punktów i rejestrowania aktywności)
• posiedzeniach jury w konkursach promocyjnych
• obsłudze infolinii dla uczestników
• akcjach wykorzystujących skrytki pocztowe
• wprowadzaniu danych z kuponów do bazy
• procedurach reklamacyjnych
• logistyce wydawania nagród
• ochronie danych osobowych

Organizacja loterii promocyjnej i konkursów promocyjnych

Różne akcje przygotowywane przez dział marketingu mają na celu przyciągnąć uwagę klientów i zachęcić ich do zakupu produktu/usługi. Jednymi z najpopularniejszych narzędzi są programy lojalnościowe, karty rabatowe, newslettery, a także konkursy i loterie promocyjne. Działania tego typu nie tylko przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży, ale też pozwalają zebrać cenne informacje o klientach. Na ich podstawie tworzy się marketingowe bazy danych, istotne dla całej strategii marki.

Współcześnie powinno się łączyć ze sobą różne kanały komunikacji marketingowej. W przeciwnym razie odbiorcy szybko stracą zainteresowanie, a nawet mogą zniechęcić się do danego produktu czy marki. Sprytne połączenie marketingu elektronicznego z tradycyjnym (np. wysyłka w formie przesyłek pocztowych drobnych upominków) przyciąga uwagę konsumentów oraz wprowadza element zaskoczenia. Każde pozytywne skojarzenie przekłada się na lepsze spostrzeganie marki, co z kolei przyczynia się do wzmacniania lojalności, a w perspektywie – sukcesu loterii lub konkursu promocyjnego.

Podczas organizacji akcji tego typu warto mieć też świadomość różnic pomiędzy konkursem a loterią. Zdarza się, że opis nie wskazuje jasno z jakim rodzajem promocji ma się do czynienia. Najważniejsze jest, by przygotować jasny, przejrzysty, czytelny regulamin. Nie mogą się w nim znaleźć klauzule abuzywne, zapisy naruszające prawa konsumenckie czy inne elementy niedozwolone przez UOKiK. Klienci muszą rozumieć, w czym biorą udział i chętnie podjąć decyzję o dołączeniu do zabawy.