Jak działamy
Identyfikacja potrzeb, wsparcie na wszystkich etapach wdrożenia oraz dzielenie się doświadczeniami daje pewność, iż współpracując z i360 dokonali Państwo dobrego wyboru. Gwarantuję!
dr Tomasz Makaruk
Prezes Zarządu
Budujemy wsparcie dla realizacji Twojego celu biznesowego
Na podstawie pisemnego briefu lub bezpośredniej komunikacji wypracowujemy rozwiązania,
które umożliwią realizację stawianych przed nami celów.
Proces wdrożenia programu lojalnościowego
Tworzenie programów lojalnościowych i motywacyjnych to proces, który zajmuje od 2 do 6 miesięcy w zależności od stopnia skomplikowania wdrożenia. Na tym etapie współpraca pomiędzy i360 a Klientami ma charakter codzienny i ciągły. Poznanie stylu, metod i narzędzi, którymi posługujemy się w naszej pracy, umożliwi Państwu podjęcie świadomej decyzji o wyborze i360, jako partnera wdrożeniowego.
Podczas całego etapu wdrożenia sprawowany jest nadzór właścicielski.
W poszczególne etapy zaangażowani są osobiście szefowie kluczowych działów i360.
1. Identyfikacja potrzeb
Pewnie zabrzmi to niewiarygodnie, ale większość programów lojalnościowych powstała z pominięciem tego punktu. Organizatorzy z należytą starannością przeprocesowali pozostałe etapy procesu organizacji programu, jednakże nie odpowiedzieli sobie na pytanie „dlaczego?” organizują program lojalnościowy. W i360 każde wdrożenie rozpoczynamy od pytania „dlaczego?” Dzięki temu tworzymy programy lojalnościowe pozostające w zgodzie z wartościami, misją i wizją organizacji naszych Klientów.2. Określenie celów
Drugi z najważniejszych aspektów procesu organizacji programu lojalnościowego. Może być to po prostu wartość udziału w rynku, liczebność zbioru danych, który powstanie wskutek organizacji tworzonego programu, dodatkowe przychody i będąca ich efektem marża realizowana na sprzedaży do lojalnych nabywców ostatecznych i zmotywowanych pośredników handlowych. Ta wizualizacja, tak jak cele, będzie inna dla każdego przedsiębiorstwa. Każdy z celów powinien mieć swój deadline, gdyż jego określenie zmusza do ułożenia planu realizacji.3. Warsztaty strategiczne
To ważny etap, gdyż pozwala uzgodnić wraz z przedstawicielami po stronie Klienta sposób i styl prac, którymi będziemy się kierować podczas wdrożenia. To faza poznania kultury organizacyjnej Klientów i360, ekspercka wymiana doświadczeń, ale także wspólne konstruowanie zasad programu lojalnościowego, tak aby odzwierciedlał postawione przed nim cele w sposób, który będzie dopasowany do zasad obowiązujących w danym kanale sprzedaży.4. Przygotowanie dokumentacji projektowej
To ważny etap, gdyż pozwala uzgodnić z przedstawicielami po stronie Klienta wszystkie wymagania i upewnić się, że zaadresowano wszystkie kwestie dotyczące mechaniki programu. Szczegółowa dokumentacja jest podstawą późniejszych rozliczeń z wykonanej pracy i zapewnia pełną kontrolę nad procesem fazy produkcyjnej. Dzięki niej nasi Klienci znają strukturę obiegu danych, informacji, integracji systemowych, a także wszystkie szczegóły projektu z punktu widzenia jego strategii, warstwy informatycznej, kreatywnej, prawnej, podatkowej, logistycznej itd.5. Faza produkcyjna
Zatwierdzona dokumentacja umożliwia przejście do ostatniej fazy produkcji. Na tym etapie poszczególne działy produkcyjne, zwłaszcza programiści, wdrażają w życie to, co zostało ustalone na dotychczasowych etapach. Po jej zakończeniu i niezbędnych testach powstaje gotowy program lojalnościowy, który można uruchomić na rynku.Przykładowe wdrożenia
Szczegółowe case studies wdrożonych programów lojalnościowych prezentujemy podczas spotkania bezpośredniego bądź realizowanego za pomocą komunikatorów internetowych, np. Teams.
Zapraszamy do lektury firmowego bloga, na którym dzielimy się najciekawszymi aspektami wdrożeń dostępnego pod adresem www.marketingbusinessblog.pl
Norma ISO 27001:2013
Wdrożyliśmy ją jako pierwsi na rynku 5 lat temu. To gwarancja bezpieczeństwa Państwa informacji i danych.
Optymalizacja podatkowa
Posiadamy setki indywidualnych interpretacji
podatkowych, zapewniających bezpieczeństwo
podatkowe naszym Klientom.
Pracujemy dla 31 Klientów
Przed podjęciem decyzji o współpracy zawsze
szczegółowo analizujemy czy i360 wniesie
dodatkową wartość do Państwa organizacji.
Rekomendacje
I personally appreciated the perceived the workstyle and collaboration with i360 a lot thank them for all the steps we did up to today. If you are looking for a flexible, reliable, competent and honest partner, I can highly recommend engaging Tomasz Makaruk and his team at i360.
i360 has been a strong and trustable partner for Visa over this period, and working closely with them on a daily basis has been a great experience, benefiting from their knowledge and foot print on the market.