Uczestnicy akcji promocyjnych. Kim są gracze w akcjach promocyjnych?

„Gracze” to inaczej zawodowi uczestnicy akcji promocyjnych. Są to osoby, które skrupulatnie zapoznają się z zapisami regulaminów i skutecznie wykorzystują wszystkie w nich luki oraz uprawnienia w nich przewidziane. Osoby takie utrzymują się z udziału w loteriach, konkursach, sprzedaży premiowej, które sprzedają uzyskane nagrody czerpiąc w ten sposób korzyści finansowe.

„Zawodowi uczestnicy”

„Gracze” biorący udział w akcjach promocyjnych mogą być w różnym wieku i pochodzić z całej Polski – zarówno ze wsi, jak i największych aglomeracji. Ich wspólną cechą jest natomiast chęć wygrania nagrody, z której będą mogli skorzystać lub uda się ją wymienić na gotówkę. Mowa tu o zainteresowaniu zarówno nagrodami pieniężnymi, jak produktowymi łatwymi do sprzedania. Często „graczami” są osoby, które mają dużą ilość wolnego czasu, a udział w akcjach promocyjnych to dla nich hobby czy nawet sposób na życie.

Często „zawodowi uczestnicy” nie działają sami. Mogą tworzyć skoordynowane grupy funkcjonujące w przemyślany sposób. Są zorientowani w polskim prawie i dobrze znają zapisy dotyczące gier hazardowych czy RODO. Potrafią analizować regulaminy akcji, doszukując się w nich luk umożliwiających wygraną czy zdobycie określonych korzyści. Uchronić przed nimi mogą odpowiednie zabezpieczenia, profesjonalnie sporządzony regulamin i zasady akcji.

https://www.marketingbusinessblog.pl/gracze-zawodowi-uczestnicy-akcji-promocyjnych/