Program lojalnościowy. Na co zwrócić uwagę przy wyborze agencji do obsługi programu lojalnościowego?
Decydując się na programy lojalnościowe, warto zwrócić się o pomoc do profesjonalistów zawodowo zajmujących się wdrażaniem, zarządzaniem i prowadzeniem tego typu akcji. Dzięki nim możliwe jest uniknięcie najczęstszych błędów i uchronienie się przed wszelkimi kłopotami, przez które program może nie być tak skuteczny, jak oczekuje tego organizator. Jest to także ogromna oszczędność czasu i środków. Zatrudnienie profesjonalnej agencji poprawia wydajność organizacyjną i chroni firmę przed wydawaniem pieniędzy na zakup niezbędnego oprogramowania czy różnego typu niezbędnych narzędzi.
Jak wybrać najlepszą agencję do obsługi programu lojalnościowego?
Podstawowymi kryteriami wyboru profesjonalnej agencji do obsługi programu lojalnościowego są:
- doświadczenie w realizacji podobnych projektów;
- gwarancje bezpieczeństwa informacji, które powinien mieć każdy podmiot zajmujący się organizacją oraz zarządzaniem programami lojalnościowym;
- działanie systemu informatycznego;
- własne zaplecze logistyczne;
- system bezpieczeństwa prawno-podatkowego, wypracowany na podstawie indywidualnych interpretacji podatkowych;
- wypracowany system bezpieczeństwa prawno-podatkowego poparty uzyskanymi indywidualnymi interpretacjami podatkowymi
Wybór firmy, która spełnia powyższe wymagania, skutkuje sprawną i skuteczną realizacją programu, a także jego prawidłowym wdrożeniem. To ogromna korzyść zarówno dla organizatorów akcji, jak i uczestników, którzy pozostają pod opieką doświadczonych specjalistów.