Dlaczego my
Bezpieczeństwo
Jako pierwsi wdrożyliśmy certyfikowaną przez TÜV RHEINLAND Międzynarodową Normę Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO/IEC 27001:2013).
6-krotny lider
i360 zostało 6-krotnie uznane za lidera kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” w badaniu prowadzonym przez KANTAR wśród managerów zarządzających programami lojalnościowymi w Polsce.
Święty spokój
Przejmujemy wszystkie elementy procesu, dzięki czemu ściągamy odpowiedzialność z członków zarządu, zapewniamy 100% legalne przeprowadzenie akcji.
Dlaczego my?
Nasze wybory i rozwój biznesu
i360 rozpoczęło działalność w 2009 roku koncentrując się na rozwoju oprogramowania do zarządzania programami motywacyjnymi i360 Loyalty Software. Produkt zaczął być oferowany począwszy od drugiego kwartału 2010 r. Potrzeby zgłaszane przez klientów wywołały konieczność rozpoczęcia działań wykraczających poza obszar IT. Do punktów zwrotnych w rozwoju spółek zaliczyć należy:
Wyróżnienia – Diamenty Forbesa
i360 – to laureat 10., 11. i 15. edycji zestawienia opracowanego w porozumieniu miesięcznika „Forbes” i firmy Bisonde Polska – najbardziej dynamicznie rozwijający się polskich przedsiębiorstw – tzw. „Diamenty Forbesa 2017”, „Diamenty Forbesa 2018”, „Diamenty Forbesa 2022”.
Certyfikat ISO 2700:2013
i360 – jako pierwsi w branży posiadamy certyfikowaną przez TÜV Rheinland Międzynarodową Normę Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji:
ISO/IEC 27001:2013 Technika informacyjna – Techniki bezpieczeństwa – System zarządzania bezpieczeństwem informacji – Wymagania
2009-2010
Rozpoczęcie prac nad oprogramowaniem do zarządzania programami motywacyjnymi w czwartym kwartale 2009 roku i stworzenie w drugim kwartale 2010 r i360 Loyalty Software. Dzięki niemu zarządzanie programami Klientów i360 oraz procesami wewnątrz organizacji jest zautomatyzowane, zunifikowane, skalowalne, podlegające internacjonalizacji i bezpieczne.
2012
Podjęcie decyzji o realizacji strategii świadczenia usług kompleksowych. Po udanych wdrożeniach oprogramowania i360 Klienci powracali z zapytaniami o świadczenie innych usług i możliwość kompleksowej obsługi. Spółka stanęła przed wyborem czy do każdego typu usługi tworzyć osobną spółkę, czy wszystkie usługi świadczyć w ramach i360. Zdecydowano rozwijać i budować wartość jednej marki i jednej spółki.
2016
Przeniesienie biura obsługi Klienta do Białegostoku. Doskonała sieć połączeń, dobra infrastruktura prowadzenia biznesu, brak silnego / konkurencyjnego pracodawcy, całkowicie odmienne (od warszawskich) motywatory do pracy, duże ośrodki akademickie oraz niższe koszty płacy pozwoliły firmie przeciwstawić się rosnącej presji wzrostu wynagrodzeń, zmniejszyć rotację pracowników.
2016
Wdrożenie w i360 w 2016 r. Międzynarodowej Normy Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji: “ISO/IEC 27001:2013 Technika informatyczna – Techniki bezpieczeństwa – Systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji – Wymagania” ISO27001:2013. i360 wdrożyło normę ISO jako pierwszy podmiot w branży lojalnościowej (i jako jeden z dwóch podmiotów na rynku do tej pory) certyfikowanej przez audytora TÜV RHEINLAND.
2017
Całkowita przebudowa technologiczna platformy, polegająca na napisaniu od nowa niezależnych modułów oprogramowania tworzonego na potrzeby customizacji w latach 2009-2016. Obecne moduły stanowią spójną całość opartą na jednym silniku lojalnościowym, wzajemnie ze sobą współpracują oraz bazują na najnowszych wersjach PHP, MySQL i frameworków.
2021
Uruchomienie pierwszego na rynku profesjonalnego kanału You Tube “O programach lojalnościowych nocą” w którym rozmawiamy z kluczowymi ekspertami branży na temat programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz organizacji loterii.