Co nowego w programach lojalnościowych, loteriach i na rynku promocji?

Program lojalnościowy – jak go stworzyć?
Do dwóch najważniejszych etapów w procesie tworzenia programu lojalnościowego/motywacyjnego można zaliczyć wskazanie przyczyn oraz ustalenie celów tego przedsięwzięcia. Z nimi bezpośrednio wiążą się takie działania,

Płatnik podatku zryczałtowanego
Płatnikiem podatku zryczałtowanego od nagród jest organizator, a nie zleceniodawca. Jak wynika z najnowszego orzeczenia Naczelnego Sądu Administracyjnego, płatnikiem zryczałtowanego podatku dochodowego od wydawanych nagród

Organizacja loterii promocyjnej – co warto wiedzieć?
Loterie promocyjne są grami, w których można uczestniczyć po nabyciu produktu, usługi lub innego dowodu udziału. W ten sposób nieodpłatnie bierze się udział w loterii

Organizacja loterii audioteksowej – co warto wiedzieć
Loterie audioteksowe to akcje, do których można dołączyć po uiszczeniu niewielkiej opłaty, by wziąć udział w losowaniu nagrody rzeczowej lub pieniężnej. Dowiedz się, jak działają

Jak nieświadomie zorganizować loterię i co za to grozi?
W odniesieniu do analizowanego zjawiska polskie przedsiębiorstwa można podzielić pod tym względem na trzy kategorie: 1. Organizujące loterie promocyjne, audiotekstowe, fantowe, 2. Świadomie rezygnujące ze

Dlaczego warto prowadzić program lojalnościowy przy pomocy specjalistów z firmy zewnętrznej?
Specjaliści zajmujący się prowadzeniem programów lojalnościowych posiadają odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz narzędzia, dzięki czemu pozwalają obniżyć koszty przedsięwzięcia, a także skracają czas realizacji. Argumenty te
Transkrypcje odcinków kanału youtube „O programach lojalnościowych nocą”
Zapraszamy do śledzenia kanału youtube „O programach lojalnościowych nocą”.