Grupa docelowa:

Konsumenci w stacjonarnych salonach optycznych

Rodzaj programu:

Program Lojalnościowy

Program „Za-kontaktowani” – realizowany dla Alcon Polska Sp. z o.o. – program lojalnościowy skierowany do konsumentów kupujących soczewki w niezależnych salonach optycznych na terenie całego kraju.

Rola i360:

  • Opracowanie zasad i mechaniki programu
  • Wdrażanie akcji specjalnych
  • Przygotowanie funkcjonowania systemu informatycznego niezbędnego do realizacji programu
  • Tworzenie i zarządzanie bazą danych Uczestników Programu
  • Opracowanie graficzne materiałów informacyjnych
  • Realizacja przelewów na karty Uczestników
  • Kompleksowa obsługa uczestników, w tym prowadzenie contact center
  • Kompleksowe zarządzanie, w tym raportowanie

Referencje

Nasze doświadczenia we współpracy z i360 Sp. z o.o. powalają nam, z pełnym przekonaniem polecić i360 Sp. z o.o. jako doświadczonego i zaangażowanego partnera biznesowego realizującego stawiane przed nim cele.

Product Manager

Chcesz poznać referencje od 20 kolejnych klientów?

Dawid Łuciuk

Dyrektor Sprzedaży

logo

Obietnica i360

Kompleksowa organizacja i zarządzanie programami lojalnościowymi i motywacyjnymi z pełną odpowiedzialnością za każdy aspekt procesu obsługi Zobacz więcej

Dlaczego miałbyś w to uwierzyć?

97% Klientow jest zadowolonych ze współpracy z i360 Zobacz więcej

Gwarancja i360

Jedyny w Polsce dostawca w branży posiadający Certyfikat ISO 27001 - światową normą gwarantującą bezpieczeństwo informacji Zobacz więcej